گزارش تصویری : بازدید شی جین پینگ از روند احیا و بازسازی پس از فاجعه در پکن و هه بی

شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین جمعه ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) از روند احیا و بازسازی پس از فاجعه در «پکن» و استان «هه‌بی» بازدید کرد ، وی تأکید کرد که کمیته‌های حزبی و دولت‌ها در همه سطوح باید تصمیمات و ترتیبات کمیته مرکزی حزب را با دقت اجرا کنند و کارهای مربوط به احیا و بازسازی پس از فاجعه را به خوبی انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که مردم در آرامش و رضایت زندگی و کار می‌کنند و زمستان گرمی را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: ما باید همیشه به رویکرد مردم محوری پایبند باشیم، حقیقت جویی و عمل گرایی، برنامه ریزی علمی و ساماندهی منطقی را رعایت و نقاط  ضعف را جبران کنیم، روند بهبود سیستم‌های مهندسی و سیستم‌های مدیریت اضطراری را توسعه بخشیم و قابلیت‌های پیشگیری از بلایا، کاهش بلایا و امدادرسانی را پیوسته ارتقاء دهیم.

رئیس جمهور شی جین پینگ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ از مدرسه ای که در فصل سیل به عنوان سرپناه و محل اقامت موقت نیروهای امدادی و کنترل بلایا در منطقه  من تائو گئو در پکن عمل می کرد، بازدید به عمل آورد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ به اعضای خانواده کسانی که برای ارایه خدمات عمومی هنگام سیل جان خود را فدا کردند، تسلیت گفت و به نمایندگان کسانی که در پیشگیری از سیل و امدادرسانی به  بلایای طبیعی شرکت کردند، از جمله اعضای حزب مردمی و مقامات، آتش نشانان و اورژانس ادای احترام کرد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ با روستاییان دهکده شوی یوجو در منطقه من تائوگو در پکن گفت و گو می کند.

 △رئیس جمهور شی جین پینگ،  ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ با روستاییان دهکده شویوجو در منطقه من تائوگو در پکن  گفت و گو می کند.

△رئیس جمهور شی جین پینگ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳، از خانه روستایی لی منگ بازدید کرد در مورد آسیب های وارد آمده به خانه، هزینه های تعمیر، شرایط گرمایش و موارد دیگر در روستای شو یوجو در منطقه من تائو گو در پکن سوال کرد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳  از داروخانه ای در یک محله مسکونی شهری در شهر زاجو، در استان هه بی شمال چین بازدید کرد.

△رئیس جمهور  شی جین پینگ، روز جمعه از یک فروشگاه مواد غذایی در یک محله مسکونی شهری در شهرزاجو، استان هه بی شمال چین، بازدید کرد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳، از خانه دونگ کایینگ بازدید کرد و احوالات ساکنان یک مجتمع مسکونی شهری در شهر زاجو، استان هه بی شمال چین را جویا شد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ، روز جمعه با ساکنان یک مجتمع مسکونی شهری در شهر زاجو ، استان هه بی شمال چین، گفت و گو کرد.

△رئیس جمهور  شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ با ساکنان یک مجتمع مسکونی شهری در شهر زاجو، استان هه بی شمال چین، گفت و گو کرد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر از یک سایت ساخت و ساز برای بازسازی خانه در روستای وان چوان جانگ در شهر زاجو، در استان هه بی شمال چین بازدید کرد.

 △رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر از یک سایت ساخت و ساز برای بازسازی خانه در روستای وان چوان جانگ  در شهر زاجو، در استان هه بی شمال چین بازدید کرد.

 

△رئیس جمهور شی جین پینگ،  ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳  با روستاییان دهکده وان چوان جانگ  در شهر زاجو، استان هه بی در شمال چین گفت و گو کرد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ، ۱۰ نوامبر روند کاشت سبزیجات در زمین کشاورزی در دهکده وان چوان جانگ  در شهر زاجو، استان هه بی در شمال چین را مشاهده کرد.

△رئیس جمهور شی جین پینگ روز جمعه با نمایندگان کارگران ساختمانی پروژه کنترل سیل رودخانه های محلی و پرسنل پیشگیری از سیل و امدادرسانی در بلایا گفت و گوی صمیمانه داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا