در کمیته درآمد منطقه ۱۵ مطرح شد؛ تسریع در تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده ۱۰۰

🔹شهردار منطقه ۱۵ در جلسه کمیته درآمد، بر تسریع تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده۱۰۰، طبق بند «ت» تبصره ششم قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور، تاکید کرد.

✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدشیری در ادامه گفت: بررسی ۱۲۰ درخواست از شهروندان به منظورتعیین تکلیف ساختمان‌هایی که بدون پروانه یا مخالف مفادپروانه بوده و رای پرونده آنها در کمیسیون ماده ۱۰۰قانون شهرداری‌ها صادر و قطعی شده است، در کمیسیون توافقات منطقه در حال انجام است.
🔹وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های معاونت شهرسازی و معماری منطقه، ۹۷۵ مورد در نواحی هفتگانه منطقه مشمول اجرای بند (ت) تبصره ششم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور است افزود:ناحیه شش با ۲۱۵ مورد بیشترین مشمولان را شامل می شود.
🔹محمد شیری بر استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت قانونی با هدف تسریع و سهولت جهت تعیین تکلیف ساختمان های مشمول اشاره کرد و یادآور شد: شهرداران نواحی موظف هستند سراغ تک تک مالکان رفته و شهروندان را از این فرصت استثنایی آگاه کنند.
🔹شهردار منطقه در ادامه این جلسه بر تلاش شهرداران نواحی برای تحقق تعهدات درآمدی تاکید کرد.
🔹همچنین در این نشست گزارشی از تعهدات منطقه و میزان درآمد وصولی به تفکیک نواحی ارائه شد و معاون شهرسازی و معماری، معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه و روسای ادارات درآمد و اجرای احکام و همچنین شهرداران نواحی هفتگانه به ارائه گزارشی از پیگیری ها و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.
🔹کمیته درآمد منطقه ۱۵ با حضور معاون شهرسازی و معماری، معاون مالی و اقتصاد شهری، روسای ادارات درآمد، املاک و اجرای احکام ، مدیران حوزه شهرسازی، شهرداران نواحی هفتگانه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا