مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: راه ‌اندازی ۲۰ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت تا انتهای سال

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: تمرکز این سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا سرانه‌های خدمت‌رسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده درباره برنامه های این سازمان در نیمه اول سال جاری گفت: یکی از تمرکزهای سازمان توسعه بسترهای خدمت رسانی است. شیوه ما اینگونه است که در تمامی محلات فاقد تره بار، بازار احداث کنیم و در محلاتی که بازار داریم اما سرانه محله به اندازه ای است که بازار کفاف تقاضای مردم را نمی دهد، بازار اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در صدد افزایش تعداد بازارهای فیزیکی در محلات تهران بودیم و امسال هم طبق روال سال‌های گذشته عمل خواهیم کرد، افزود: در این راستا زمین هایی را تعبیه کردیم که در حال ساخت است. امیدواریم امسال حداقل ۲۰ بازار را در سطح شهر افتتاح کنیم.

مهدی بختیاری‌زاده ادامه داد: دستورالعمل دوم این است که بازارهایی که قابلیت توسعه دارند را در دستور کار توسعه قرار بدهیم تا کاربری بازارهای موجود را افزایش بدهیم و خدمات را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: دستورالعمل سوم نوسازی و بهینه سازی بازارهای فرسوده است. تعدادی بازار فرسوده در سطح تهران داریم که از نظر ساختار فیزیکی فرسوده شدهاند؛ باتوجه به تقاضای مردم آن محلات این بازارها را از نو می سازیم تا خدمات را توسعه می دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره اینکه بازارهای جدید در چه مناطقی افتتاح می‌شوند، یادآور شد: مناطق۱۷، ۷، ۲۰ و ۱۸ از مناطقی هستند که تا پایان خردادماه به سرانه آنها اضافه می شود.

وی در پایان تاکید کرد: البته در دیگر مناطق هم بازارهایی در حال ساخت است، هرچند تمرکز سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا بتوانیم سرانه های خدمت رسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش بدهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا