کنفرانس “شانگهای، پایتخت طراحی شهری جهان” آغاز به کار کرد

کنفرانس “شانگهای، پایتخت طراحی شهری جهان ۲۰۲۴” روز جمعه ۲۷ سپتامبر با حضور مقاماتی چون شن های‌شیونگ رئیس رادیو و تلویزیون مرکزی چین و گونگ جنگ شهردار شانگهای در این کلان شهر آغاز به کار کرد.

شن های‌شیونگ معاون بخش تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست چین و رئیس رادیو و تلویزیون مرکزی چین در سخنرانی خود اظهار کرد که در شهر شانگهای، تمام مفاهیم طراحی در همه جنبه های توسعه شهری در هم ادغام شده، توانمندسازی صنعت طراحی شهری در این شهر تقویت شده و جذابیت های یک کلان شهر بین المللی سوسیالیستی مدرن در چهره این شهر تجلی یافته است.

این مقام جینی افزود: رادیو و تلویزیون مرکزی چین به اتفاق همه محافل‌های شانگهای، با طراحان، هنرمندان و مبتکران از سراسر جهان همکاری خواهد کرد تا به طور مشترک توسعه نوآورانه صنعت طراحی شهری را ترویج کند و به توسعه صنعت طراحی شهری کمک کرده و جرقه نوآوری در مبادلات و یادگیری های متقابل بین ملت ها و تمدن ها در زمینه این صنعت را روشن می‌کند.

گونگ جنگ، معاون دبیر کمیته حزب شهرداری و شهردار شانگهای هم در سخنرانی خود اظهار کرد که در حال حاضر، شانگهای توسعه خود را به عنوان یک کلان شهر مدرن سوسیالیستی بین المللی با نفوذ جهانی و مطابق با برنامه ریزی استراتژیک رئیس جمهور شی جین پینگ سرعت می بخشد.

وی گفت: ما باید به ارزش جامع و کارکردهای متنوع طراحی شهری اهمیت زیادی بدهیم، برتری‌های جامع شانگهای را در سطح جهانی معرفی کنیم ، ایجاد یک “شهر طراحی” در سطح جهانی را تسریع کنیم و یک “کارت طلایی” برای شهر شانگهای ایجاد کنیم.

در این کنفرانس بیانیه ” شانگهای، پایتخت طراحی شهری جهان در سال ۲۰۲۴″ به ابتکار نزدیک به ۲۰ نفر از دانشمندان برجسته جهان، روسای سازمان های طراحی شهری و شخصیت های تجاری صادر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا