شی جین پینگ در دیدار با هیئت ورزشی چین در المپیک: سهم جدیدی در ایجاد یک قدرت ورزشی داشته باشید

بعدازظهر سه شنبه ۲۰اوت  شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین تمامی اعضای هیئت ورزشی چین  شرکت کننده در سی و سومین بازی های المپیک را در تالار بزرگ مردم به حضور پذیرفت. وی تاکید کرد که شما در المپیک پاریس با همبستگی و سختکوشی رسالت خود را به خوبی عمل کرده و بهترین نتایج در بازیهای المپیک تابستانی در خارج از کشور را کسب کرده و پیروزی  رقابتی و تمدن معنوی و افتخار را برای میهن و مردم به دست آورده اید.

وی از طرف کمیته مرکزی حزب و شورای دولتی بازگشت پیروزمندانه همه را تبریک گفت و صمیمانه  به رفقای جبهه ورزش ملی درود گفت.

جائو لجی، وانگ هونینگ، چای چی و لی شی از اعضای کمیته دائمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین و هان جنگ، معاون رئیس جمهور در این مراسم حضور داشتند.

شی جین پینگ اظهار داشت که دستاوردهای برجسته هیئت ورزشی چین نه تنها بیان متمرکز توسعه و پیشرفت صنعت ورزش کشور است، بلکه نمونه ای از دستاوردهای مدرن سازی چین است که به طور کامل قدرت چین را در عرصه جدید نشان می‌دهد.

دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین خاطرنشان کرد که دستاوردهای برجسته هیئت ورزشی چین، روحیه ورزشی چین و روحیه المپیک را ترویج کرده ، به روح ملی چین و روح زمانه اجازه می دهد یکدیگر را تکمیل کنند و روح چینی را به وضوح در عصر جدید  تفسیر کرده است.

شی تاکید کرد که هیئت ورزشی چین بر کسب مدال های طلای اخلاقی و پاکیزه پافشاری ، اخلاق ورزشی را ترویج ، احترام و شناخت گسترده ای کسب کرد و سیمای چین را در عصر جدید به طور کامل نشان داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا