افتتاحیه ای از جنس نبات و آرامش در پارک علم و فناوری البرز؛ آیین افتتاح مهد کودک نبات در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی گفت: این مجتمع ۱۳ بخش فن آور بزرگ حضور دارند که یکی از این بخش ها پارک علم و فناوری استان البرز است که این پارک در مجموعه خود در حال حاضر بیش از ۱۲۰ شرکت را در مستقر کرده است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار تحلیلگران، محمد حسین فائزی رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در حاشیه آئین افتتاحیه مهد کودک نبات در پارک علم و فناوری البرز در خصوص هدف از تاسیس این مکان گفت: در این مجتمع ۱۳ بخش فن آور بزرگ حضور دارند که یکی از این بخش ها پارک علم و فناوری استان البرز است که این پارک در مجموعه خود در حال حاضر بیش از ۱۲۰ شرکت را در مستقر کرده است.

فائزی افزود: با وجود شرکت های فناور و دانش بنیان بسیاری که در این مجموعه حضور دارند، خانم های شاغل زیادی در قالب فناور در این مجموعه ها حضور دارند که باید در راستای تسهیل در کار و ارائه خدمات رفاهی به این عزیزان این مهد کودک راه اندازی می شد.

وی یادآور شد: روزانه در مجتمع شهدای جهاد دانشگاهی البرزحدود هزار نفر فعالیت شغلی دارند که تعداد زیادی از این عزیزان فناور هستند و برخی از آن ها از دانشمندان کشور می باشند که ما توفیق داریم در خدمت این عزیزان باشیم.

رئیس مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی ادامه داد: مادران شاغل نیازمند آرامش روحی و فکری در طول روز از جانب فرزندان خود هستند و ما این مهد کودک که در حد استاندارد های موردنیاز است را برای این عزیزان فراهم کرده ایم و امیدواریم بتوانیم سبد خدمات رفاهی را در این مجموعه برای فناورانی که در استان البرز اشتغال دارند توسعه بدهیم.

وی یادآور شد : روزانه از ۳۰ کودک با خدمات کامل شامل صبحانه ، میان وعده و ناهار در زمان کاری پذیرایی می شود که هزینه آن برای خانواده های شاغل در این مجموعه ۷۰ درصد تخفیف دارد.

در خاتمه فائزی افزود: یکی از بخش هایی که مجتمع در حال راه اندازی آن است بخش کاوشکده بازی، تفریح و سرگرمی است که با استفاده از فناوری های روز برای تفریح و سرگری خانواده ها بصورتی نوین در حال انجام است و امید واریم فاز اول آن در پایان تابستان امسال افتتاح شود که این هم در راستای توسعه سبد خدمات رفاهی به خانواده های شاغل در این مجموعه اجرایی می شود.

این آئین با برگزاری برنامه های شاد و مفرح و با حضور مجریان برنامه های کودک صدا و سیما برای خانواده ها و فرزندانشان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا