تاثیر مثبت رسانه در ایجاد فضای همدلی و افزایش مشارکت

مجید فرجی گفت: نقش رسانه در ایجاد فضای همدلی و بالابردن مشارکت بسیار حائز اهمیت است .
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار تحلیلگران؛ نشست صمیمانه مسئولان روابط عمومی دستگاههای شهرستان فردیس، مدیران رسانه و مطبوعات استان البرز در شهرداری فردیس برگزار شد.
سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری فردیس با اشاره به نقش رسانه و ارتباطات در انگیزه دادن به مردم اظهار کرد: برای افزایش مشارکت در انتخابات باید به مردم از طریق رسانه ها انگیزه داد .
فرجی دعوت به حضور حداکثری ، بالابردن مشارکت مردم در انتخابات، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و … را از جمله کارکردهای رسانه در فضای امروز جامعه دانست.
وی تبیین دستاوردهای مدیریت شهری فردیس  در جهت امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را ضروری دانست و اظهار کرد: مردم باید از عملکرد مدیریت شهری مطلع شوند و این مهم جز با همکاری رسانه های استان با مدیریت شهری فردیس محقق نمی شود.
سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری فردیس با بیان این موضوع که رسانه ها مطالبه گر باشند،  تصریح کرد: رسانه ها برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر فردیس به دور از حاشیه به مطالبه گری بپردازند.
فرجی در پایان گفت: شهرداری فردیس آمادگی دارد مکان مناسبی را جهت احداث خانه مطبوعات در فردیس در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا