طرح نهضت آسفالت در اولویت است؛ بهسازی ۸۱ هزار مترمربع از خیابان های منطقه ۱۵

🔶 شهردار منطقه ۱۵ از بهسازی ۸۱ هزار مترمربع از خیابان های منطقه با پخش بیش از ۱۲ هزار تن آسفالت خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به اینکه نوسازی روکش آسفالت معابر فرعی و بزرگراهی یکی از اصلی‌ترین خواست‌های شهروندان است  گفت: طرح نهضت آسفالت امسال  نیز همچون سال گذشته در دستور کار شهرداری منطقه ۱۵ قرار دارد و ۸۱ هزار متر مربع از معابر  منطقه ۱۵، با پخش ۱۲ هزار و ۴۷۳ تن آسفالت چهره جدیدی پیدا کرد تا شرایط برای عبور و مرور شهروندان آسان‌تر شود.

🔸 به گفته وی؛ به همین سبب معابری همچون شهید اسماعیلی، شهیدکرمی، شهید بقایی، شهید ابراهیمی، شهید امامی، شهیدآقا بابایی، شهید محمدی یکتا، فرزانه و … با اجرای طرح نهضت آسفالت به همت معاونت فنی و عمران منطقه بهسازی و نوسازی شد.

🔸 شهردار منطقه با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان ادامه دارد، گفت: معابر و خیابان‌هایی که نیاز به بهسازی دارند طی بازدید میدانی در نواحی شناسایی شده و بر اساس اولویت، عملیات عمرانی آن‌ها انجام می‌شود.

🔸 شیری در ادامه به سایر اقدامات انجام شده حوزه فنی و عمران از ابتدای سال اشاره کرد و افزود: انجام ۴ هزار و ۳۲ متر طول کانیو، اجرای ۹۸۰ متر طول تک جدول،  ۲۱۵ متر طول نهرسازی، ۳ هزار و ۹۳۵ متر مربع پیاده روسازی، ۱۶۳ مورد بهسازی و همسطح سازی دریچه و نیز ۵۷ مورد تعویض و نوسازی دریچه از جمله این اقدامات در نواحی هفتگانه است.

🔸 شهردار منطقه اضافه کرد: همچنین طی این مدت محوطه مدارس شهید مجتهدی، امام صادق(ع) و شهید مختارافشار نوسازی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا