بررسی طرح های اجرای تقاطع غیر همسطح بر روی خیابان بسیج در منطقه ۱۵

🔶 جلسه هم اندیشی بررسی طرح های اجرایی تقاطع غیر همسطح بر روی بزرگراه بسیج و خیابان شهید قدیانی و شبکه معابر سه راه  افسریه  با حضور شهردار منطقه ۱۵، و مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برگزار شد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری  شهردار منطقه با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده در راستای رفع گره ترافیکی بزرگراه بسیج و خروجی محله افسریه از بن بست ترافیکی گفت: به همین منظور طرح تکمیل ایجاد دسترسی و خروجی برای محله های مسعودیه و افسریه در دستور کار قرار گرفت.

🔸 محمد شیری با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ضمن کاهش ترافیک محله مسعودیه و افسریه در رفع آسیب های عبور و مرور ناحیه پنج و شش تاثیرگذار خواهد بود، گفت: این دسترسی ها در بزرگراه بسیج با هدف رفع مشکل ساکنان و بازگشایی گره ترافیکی احداث خواهد شد. همچنین با اجرای این طرح بار ترافیکی که شهروندان در صبح و عصرها در این معابر شاهد هستند تا حد زیادی مرتفع خواهد شد و شاهد تردد روانتر خواهیم بود.

🔸 محمد صادق خیرخواه مدیرعامل سازمان  مشاور عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: در این نشست طرح های پیشنهادی تقاطع غیر همسطح بر روی بزرگراه بسیج و خیابان شهید قدیانی و شبکه معابر سه افسریه مورد بررسی قرار گرفت.

🔸به گفته او؛  استفاده از پتانسیل های معابر موجود و تکمیل گردش ها با اقدامات عمرانی محدود از سایر موارد ارزیابی در این جلسه بود.

🔸همچنین مدیران شهری در خصوص مواردی از قبیل موقعیت بزرگراه بسیج در شبکه معابر اصلی شهر تهران، شبکه معابر مجاور بزرگراه بسیج، سوابق مطالعاتی مرتبط با ساماندهی بزرگراه بسیج، شناسایی گره ها، تعریف طرح های پیشنهادی و رفع  معارضین ملکی پروژه، بحث و تبادل نظر کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا