بهبود خدمات گردشگری در شین جیانگ برای درک بهتر جذابیت فرهنگی آن

با فرا رسیدن فصل پر رونق گردشگری، میراث فرهنگی جهانی واقع در شهر «کوچه» شین جیانگ- خرابه‌های معبد بودایی سوباش و برج دیدبانی قزلگاه پذیرای شمار کثیری از گردشگران داخلی و خارجی هستند که به آنجا می‌روند تا از نزدیک میراث فرهنگی جهانی را لمس کرده و فرهنگ با شکوه کوچه را حس کنند.

مناظر طبیعی گوناگون نیز در حال کشف معنای فرهنگی کوچه هستند و در عین بهبود لمس مناظر طبیعی، مداما در حال معرفی خدمات دلگرم کننده انحصاری هستند که سعی دارد تجربه سفر بهتری را به گردشگران بدهد.

«وانگ یاوی» که ۶۲ سال دارد از شمار فراوان مکان‌های معماری و تاریخ فرهنگی غنی در شین جیانگ شگفت زده شد است. این سفر به شین جیانگ نه فقط باعث شد او گستردگی و عظمت رودها و کوه‌های بزرگ سرزمین مادری را حس کند بلکه کمک کرد تا شکوه و جلال مراقبت فرهنگی و مسئولیت انسانی در شین جیانگ را نیز حس نماید.

خرابه‌های معبد بودایی سوباش، کانون فرهنگ بودایی کوچه بوده و حتی مناطق غربی از سلسله‌های «ویه»،‌ «جین» گرفته تا «تانگ» را در خود جای داده است.

با اینکه حدود هزار سال متروکه بوده اما عمارت‌های با عظمت آن هنوز هم شگفت‌انگیزند و بی سر و صدا داستان شکوه و جلال گذشته را برای مردم بازگو می‌کنند. در واقع فرهنگ‌های شرقی و غربی اینجا با هم تلاقی دارند و تمدن مدرن و فرهنگ باستانی به هم گره خورده‌اند.

هر ساله شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی و ادبا به اینجا می‌آیند تا نقش ماندگار فرهنگ کوچه را ببینند و درک کنند و فرهنگ کوچه را از اینجا به کل کشور و جهان گسترش دهند.

توسعه و حفاظت

طی سال‌های اخیر شهر کوچه مداما حفاظت و توسعه مکان‌های تاریخی را افزایش داده است. برای مناظر دیدنی و جذاب مسیرهای چوبی، اتاق‌های خدمات، پارکینگ، حصارهای محافظ، تابلوهای مسیرهای گردشگری و دیگر امکانات خدماتی گردشگری ساخته شده تا به طور مستمر سطح مدیریت و کیفیت پرسنل خدمات‌دهنده آنجا افزایش یابد.

با امکانات عالی، حمل و نقل آسان، محیط زیبا و خدمات خوب، کیفیت خدمات در مناطق دیدنی آنجا به اوج خود رسیده و تدابیر گوناگون برای جذب گردشگران از سراسر جهان اتخاذ شده است.

با فرا رسیدن فصل گردشگری، مناطق جذاب مختلف در شهر کوچه مجموعه‌ای از خدمات را طبق ویژگی‌های خود این شهر و نیازهای گردشگران ارائه داده تا نیازهای گردشگران مختلف پاسخ داده شود. بنا بر این گردشگرانی که به اینجا می‌آیند بهتر می‌توانند میراث فرهنگی جهانی را درک و جاذبه این تمدن با شکوه را حس کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا