رضایت ۷۰ درصد شهروندان تهرانی نسبت به ساعات کاری میادین و بازارهای میوه و تره‌بار

بیش از ۷۰ درصد شهروندان تهرانی نسبت به ساعات کاری میادین و بازارهای میوه و تره‌بار رضایت دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ طبق مطالعات انجام شده توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران بیش از ۷۰ درصد از شهروندان تهرانی نسیت ساعات کاری میادین و بازارهای میوه و تره‌بار رضایت کامل دارند.

نظافت و تمیزی بازارها و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز رضایت ۷۰.۵ درصد از پایتخت‌نشینان را به همراه داشته است. این در حالی است که ۷۰ درصد از مردم شهر تهران خریدهای روزانه خود را از بازارهای محلی میوه و تره‌بار انجام می‌دهند.

همچنین بر اساس این نظرسنجی انجام شده ۸۴.۲ درصد از تهرانی‌هادسترسی مناسب میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و به عبارتی فاصله میادین و بازارها را نسبت به محل سکونت خود را مناسب و نزدیک دانسته‌اند.

اما رضایت پایتخت‌نشینان به اینجا ختم نمی‌شود چرا که آنها ۷۹.۵ درصد قیمت مناسب محصولات میادین و بازارهای میوه و تره‌بار را به نسبت سطح شهر مناسب دانسته‌اند.

همچنین در نتایج این نظرسنجی عنوان شده است هر چند تنها ۱۰ درصد از مشتریان بازارهای میوه و تره‌بار تجربه خرید آنلاین داشته‌اند اما ۷۵ درصد از خریداران آنلاین میزان خرید را مطلوب ارزیابی کرده‌اند.

اطلاع‌رسانی قیمت‌ها و نرخنامه ۶۲ درصد از رضایت شهروندان را به همراه داشته است و ۵۹ درصد از مشتریان میوه و تره‌بار تنوع محصولات را در بازارها و میادین میوه و تره‌بار مناسب دانسته‌اند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا