معاون اداری و مالی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد: تقدیر از تعالی سازمانی و تکریم ارباب رجوع سازمان مدیریت میادین

معاون اداری و مالی سازمان مدیریت میادین از دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه شهرداری تهران در دو حوزه تکریم ارباب رجوع و تعالی سازمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، سعید طباخی با اشاره به تقدیر ویژه شهردار تهران از سازمان مدیریت میادین در دو حوزه تکریم ارباب رجوع و مشتریان و همچنین تعالی سازمانی گفت: این اتفاق مهم در روز ۲۵ فروردین ماه مصادف با روز بزرگداشت سرمایه انسانی با همکاری معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشوراها با حضور شهردار تهران روی داد.

وی با بیان اینکه در این روز از سازمان ها، شرکت ها و مناطقی که در موضوعات مختلف فعالیت شاخصی داشتند، تقدیر و تشکر شد، افزود: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز در دو زمینه موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

معاون سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: عناوینی که سازمان مدیریت میادین توانست در آن حائز تقدیر و دریافت لوح شود، نخست در حوزه تکریم ارباب رجوع و مشتریان بود.

وی بیان کرد: این مساله نشان می دهد سازمان در مواجهه با مشتریان اعم از شهروندان، بهره برداران و تولید کنندگان عملکرد مطلوبی داشته است.

طباخی یادآور شد: حوزه دیگری که سازمان مدیریت میادین موفق به اخذ تندیس در آن شد، تعالی سازمانی بود.

وی تاکید کرد: تعالی سازمانی از جمله موضوعات مهمی است که نشان می دهد سازمان مدیریت میادین است توانسته با انسجام و وحدت سازمانی باعث ارتقای جایگاه این مجموعه در مدیریت شهری شود.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا