طی ٢ روز کاری انجام شد: دیدار صمیمانه شهردار جدید منطقه ١۵ با کارکنان شهرداری

🔶 محمد علی الفت‌پور شهردار منطقه ١۵ با حضور در ادارات و واحد‌های مختلف منطقه ضمن عرض خداقوت از تلاش‌های همکاران در پیشبرد اهداف مدیریت شهری قدردانی کرد.

✍ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١۵، شهردار منطقه با همراهی جمعی از مدیران با هدف آشنایی با همکاران به دیدار کارکنان شاغل درحوزه‌های مختلف منطقه رفت و با آنها گفتگو کرد.

🔸 این دیدار‌ها که در فضایی صمیمانه و تعاملی و سازنده برگزار شد، کارکنان شهرداری منطقه ١۵ ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به محمد علی الفت‌پور شهردار جدید منطقه ١۵، برای وی آرزوی توفیق کردند.

🔸 محمد علی الفت‌پور شهردار منطقه نیز در این دیدار‌های صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران، بر خدمات‌رسانی مسئولانه و خالصانه به شهروندان و تلاش در جهت ارتقای رضایت‌مندی آنان تاکید کرد.

🔸 شهردار منطقه، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان، بر نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد و گفت: عملکرد سازمان در گرو پیشرفت عملکرد برتر کارکنان است و ایجاد انگیزه سرلوحه تلاش مضاعف در انجام امور است.

🔸 الفت‌پور با تاکید بر اینکه تمام تلاش مدیریت شهری برای شنیده شدن، دیده شدن و فهمیده شدن کارکنان است، گفت: وظیفه ما این است به‌کارکنان بی‌اندیشیم و در همین راستا دیدار‌های چهره به چهره با کارکنان را در حوزه‌های مختلف کاری آغاز کردیم و در تلاش برای خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقاء بهره‌وری هستیم.

🔸 وی افزود: در مجموعه مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد خدمتگذار واقعی برای کارکنان باشیم.

🔸 همچنین در این دیدار صمیمانه که چندین ساعته به طول انجامید، کارکنان برای نخستین بار به بیان آزادانه مسائل و چالش‌های کاری خود پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را با شهردار منطقه در میان گذاشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا